radiourgies | ραδιο-φoνικές ειδήσεις & σκέψεις
Τα πάντα για το ραδιόφωνο! Ενημέρωση ~ Ειδήσεις ~ Σχόλια | Όλα τα τελευταία ραδιο-φονικά νέα! Τα σχόλια και οι προτάσεις σας στο: myradiourgies@gmail.com
Σάββατο, Σεπτεμβρίου 10, 2005
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΝΑΥΛΟΝ"
Ακούσαμε το "Nylon" μέσα από την υπηρεσία του MAD Mobile Music site του i-mode 3G της Cosmote και σας μεταφέρουμε όλες τις λεπτομέρειες για το νέο τραγούδι της Αννας Βίσση!

Όπως μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε μέσα από το MAD Mobile Music site του i-mode 3G της COSMOTE, καταβάσαμε κι εμείς το ολοκαίνουργιο τραγούδι της Αννας Βίσση, "Nylon, και μείναμε με τις καλύτερες εντυπώσεις. Πρόκειται για ένα καθαρά dance τραγούδι, άξιος διάδοχος του "Αγάπη Υπερβολική", του "Είσαι" και του "Έχω Πεθάνει Για Σένα", ενώ το τραγούδι βασίζεται στο "Καρβελικό" concept "σ' έναν κόσμο που όλα είναι πλαστικά, πες μου πως η αγάπη μας δεν είναι ακόμα μια αγάπη από νάυλον".
Παρόλο που αυτό δεν αναφέρεται στους στίχους του τραγουδιού, η ιδέα για τον τίτλο "Nylon" προέκυψε από τα αρχικά NY (New York) και Lon (London), κάτι που προέκυψε από τη "διαδρομή" του τραγουδιού "Βενετία" από το Λονδίνο, όπου βρισκόταν ο Νίκος Καρβέλας και έπαιζε μέσω τηλεφώνου το τραγούδι, μέχρι την Νέα Υόρκη, από όπου η Αννα Βίσση το άκουγε για πρώτη φορά.Όπως έχουμε ξαναγράψει, το "Nylon" κυκλοφορεί στις 26 Σεπτμεβρίου, με 16 νέα τραγούδια σε μουσική και στίχους του Νίκου Καρβέλα, πλην του "Lie", τη μουσική του οποίου υπογράφει ο Κυριάκος Παπαδόπουλος, και του ντουέτου της Αννας με τους Goin' Through, όπου, στο rap part, τους στίχους έχει γράψει ο Νίκος Βουρλιώτης...
Το myradiourgies.tk κατέγραψε πρώτο τους στίχους του "Nylon" και σας προετοιμάζει απλώς για τις AV exclusivities που έρχονται σύντομα...

"Nylon" (μουσική-στίχοι: Νίκος Καρβέλας)

Πες μου πως αυτό που αισθανθήκαμεδεν θα 'ναι για μια νύχτα μόνο,
για μια νύχτα μόνο
Αυτό που νιώσαμε όταν κοιταχτήκαμε συμβαίνει μια στις χίλιες μόνο,
μια στις χίλιες μόνο
..αληθινά...
Πες μου πως αυτό που ζούμε δεν ήταν άλλη μια...αγάπη από νάυλον,
αγάπη από νάυλον....
Δωσ' μου αγάπη να είναι αγάπη να αντέχει στον χρόνονα αντέχει στα λάθη
Όμως όλοι ζούμε σ' έναν κόσμο που όλα είναι πλαστικά
Πες μου πως αυτό που ζούμε δεν ήταν άλλη μια...αγάπη από νάυλον...
Σ' ένα όνειρο συναντηθήκαμεμα πες πες μου πως δεν είναι λάθος,
ένα ακόμη λάθος
Πες μου πως και οι δυο δεν τρελαθήκαμε,
πως δεν μας τύφλωσε το πάθος,
του έρωτα το πάθος ξαφνικά...
posted by Panos @ 11:50  
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
Αρχείο
Links
Google
© radiourgies | ραδιο-φoνικές ειδήσεις & σκέψεις .