radiourgies | ραδιο-φoνικές ειδήσεις & σκέψεις
Τα πάντα για το ραδιόφωνο! Ενημέρωση ~ Ειδήσεις ~ Σχόλια | Όλα τα τελευταία ραδιο-φονικά νέα! Τα σχόλια και οι προτάσεις σας στο: myradiourgies@gmail.com
Δευτέρα, Νοεμβρίου 12, 2007
"Παιχνίδια Επικαιρότητος", τέλος!

Αναδημοσιεύουμε από το blog του Χρήστου Μιχαηλίδη.
"Την περασμένη Τρίτη, 6 Νοεμβρίου, τερματίστηκε η πολύ σύντομη, από τον Φεβρουάριο φέτος, συνεργασία μου με το ραδιόφωνο του «Αντέννα». Ένας αγγελιαφόρος της διοίκησης, μου ανακοίνωσε πως πάρθηκε απόφαση να γίνουν αλλαγές στο πρόγραμμα «με έμφαση στα τηλεοπτικά πρόσωπα» και στο να ανοίξουν, επίσης, γραμμές με τους ακροατές. Γράφω με καρδιά στενάχωρη. Και σίγουρα, δεν είναι το «θέμα» μου ο συγκεκριμένος σταθμός. Γράφω, κατ’ αρχάς, γιατί αισθάνομαι πως το οφείλω στους ανθρώπους που, όλα αυτά τα χρόνια, μου δίνουν την ανείπωτη χαρά να μοιράζονται μαζί μου τις ωραίες (όπως τις νοιώθω) καθημερινές, ραδιοφωνικές μου περιπέτειες. «Γιατί έφυγες;», με ρωτάνε πολλοί, από χθες. «Και πού θα πάς;», η αγωνία τους, που τόσο με τιμά, και στην οποία, επί του παρόντος, δεν έχω απάντηση. Έλεγα, λοιπόν, πως το «θέμα» μου εδώ, δεν είναι ο «Αντένα», η ο κάθε «Αντένα». Ευτυχώς, άνθρωπος των συγκρούσεων δεν είμαι, και όταν φεύγω από ένα μαγαζί, θέλω πρώτα να τιμώ εκείνους που ήταν «κύριοι». Λίγοι είναι, όσο περνούν τα χρόνια, αλλά υπάρχουν, και αντιστέκονται στον συρφετό των κυνικών – εκείνων, που δεν αντέχουν ούτε να σε φωνάξουν και να συζητήσουν μαζί σου."

Διαβάστε το υπόλοιπο εδώ
posted by Panos @ 19:48  
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
Αρχείο
Links
Google
© radiourgies | ραδιο-φoνικές ειδήσεις & σκέψεις .