Τετάρτη, Μαΐου 04, 2005 |
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΕΠΑΝΟΔΟ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ |
Φαίνεται τα περιορισμένα playlists, τα συχνά διαφημιστικά διαλείμματα και τα μεγάλα διαφημιστικά spots έχουν κουράσει τους ακροατές και τους έχουν απομακρύνει από το ραδιόφωνο. Έτσι, όλο και περισσότερος κόσμος στρέφεται προς το δορυφορικό και το διαδικτιακό ραδιόφωνο αλλά και τα φορητά MP3 players, ώστε να ακούει ό,τι θέλει χωρίς ενοχλητικές διακοπές για διαφημίσεις.
Και, παρόλο που οι παραπάνω σύγχρονες μέθοδοι δεν βλάπτουν άμεσα το παλιό, καλό (?) broadcast ραδιόφωνο (τουλάχιστον όχι τους μεγάλους ραδιοφωνικούς σταθμούς), αφού, σύμφωνα με έρευνες, το 95% των Αμερικανών ακούει ραδιόφωνο για περίπου 20 ώρες την εβδομάδα, αλλά στην Αμερική ξεκίνησε μια μεγάλη καμπάνια 28 εκατομμυρίων δολαρίων με σκοπό το "ρομαντικό" μέσο να αποκτήσει ξανά την παλιά του αίγλη αλλά και περισσότερους ακροατές...
Η καμπάνια -στην οποία συμμετέχει, με ραδιοφωνικά spots και έντυπες διαφημίσεις στο Rolling Stone, τόσο η Alicia Keys όσο και η Avril Lavigne- περιλαμβάνει μείωση του διαφημιστικού χρόνου, επέκταση των playlists αλλά και προσέγγιση των ακροατών μέσω νέων, σύγχρονων μεθόδων.
Χαρακτηριστικά, η Clear Channel Communications έχει, από τον Ιανουάριο, μειώσει τον διαφημιστικό χρόνο από 11,6 σε 7,9 λεπτά ανά ώρα, ενώ, μέσα στο καλοκαίρι, 300 από τους 1.200 ραδιοφωνικούς σταθμούς που έχει στην κατοχή της θα εκπέμπουν και μέσω του Internet, αφού «αναγνωρίζουμε ότι πρέπει να προσεγγίσουμε τους ακροατές μας, με όποια μορφή επιθυμούν».
Εκτός από τα παραπάνω, στους άμεσους στόχους της καμπάνιας, ανήκει η επέκταση των playlists, ώστε να μην παίζουν μόνο 250 ή 300 τραγούδια, όπως τώρα, αλλά πάνω από 1000, αλλά και η ηχητική βελτίωση των μεταδόσεων, ώστε να μπορούν πολλά κανάλια να εκπέμπουν μέσω μίας συχνότητας και μάλιστα με ποιότητα ψηφιακού CD. |
posted by Panos @ 23:38 |
|
|