Περιοδικά, ραδιόφωνο, εφημερίδες και Διαδίκτυο προτιμούν οι νέοι για την ενημέρωσή τους και όχι την τηλεόραση. Αυτό τουλάχιστον δηλώνουν σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε το δίμηνο Φεβρουάριος-Μάρτιος 2007 σχετικά με τη χρήση και τη σχέση των νέων με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. * το 93% των νέων διαβάζει περιοδικά, * το 69% ακούει ραδιόφωνο καθημερινά, * το 68% διαβάζει εφημερίδες, * το 66% επισκέπτεται κάποιο πόρταλ, * τηλεόραση βλέπει καθημερινά το 48% * το Σαββατοκύριακο το 42%. * το 59% των νέων προτιμά τις πρωινές ζώνες, ειδικά * ταινίες το 38%, * μουσικές εκπομπές το 17%, * αθλητικές το 16%, * το 45% υποστηρίζει ότι παρακολουθεί αυτό που του αρέσει, * το 22% ότι βλέπει μια εκπομπή επειδή τη βλέπουν κι άλλοι. * Το 26% δηλώνει ότι διαθέτει στο σπίτι συνδρομητικά κανάλια. * Βασική επιλογή των νέων είναι το ραδιόφωνο με το 52% να ακούει καθημερινά μία έως τρεις ώρες.
Πηγή: εφημερίδα "Ελευθεροτυπία"
|